Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2010 13:37 - За мързела или защо ме мързи да изчистя. бтв Търси се чистач доброволец :)))) Плащам с усмивки :))))))
Автор: bigca132 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 771 Коментари: 0 Гласове:
0



Офффффффф

Такъв мързел ме е хванал... Навън е хладно, умерена температура, идеално за спане, въргаляне в кревата и зяпане на тв.

А в квартирата ми мравките се надбягват по пътечки, подават си щафета и финишират в кухнята. Трябва да се чисти. Но.... толкова ме мързииииииииии........

Ако бях богата, щях да наема прислужничка да ми чисти.

Но тогава вероятно нямаше да живея под наем. Щях да живея в огромна къща с феноменален двор, с басейн, беседка и частен масажист, да е мачка по задните части докато си пуша цигарката, пия си питието (последно време, хубаво Розе) или гледам тв.

Или докато сърфирам онлайн.

Напоследък доста по-рядко сърфира онлайн. Играя една игра - Травиан, вече доста време, но последните няколко месеца работата ме захвана доста здраво и не ми остава достатъчно време.

Може би е за добро.

Но мързелът... Той ТРЯБВА да умре!!!!!!

Веднъж четох статия за мърела - някакъв австралийски учен се изказа, че мързелът е един от първите навици на човека, появяващи се след раждането му. Каза, наследени навици са, част от наследството на маймуноподобните, от които произлизаме.

Е, няма лошо. Беше описал и мързела, наблюдаван при другите животни. Например пчелите!!!! Представяте си, пчелите били уникално мързеливи. Едва ли, ще кажете. Ама на! Доказано е. Същият австралийски гений цитира изследване на някакъв канадец, който си направил труда да маркира една пчеличка в един кошер с някаква боя и да следи кога пчеличката Мая ще излезе от кошера. Та, уж работливото  същество си показвало антенките веднъж на два дни!!!! Мързеливцииииииииии!!!!

Ако някой пак ми каже да бъда работлива като пчеличка, ще се усмихна и ще кажа: "Добреммммм, събуди ме след 48 часа" :))))

Мързел.... Колко е хубаво да мързелуваш пред телевизора, да зяпаш екрана и да спрягаш глагола "нищоправя".

Любимото ми нещо. :)


Тагове:   бТВ,   чистач,   мързи,   мързела,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bigca132
Категория: Лични дневници
Прочетен: 21811
Постинги: 8
Коментари: 4
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930